Svéhlavá periferie - Každodennost diktatury KSČ na příkladu Šumperska a Zábřežska v letech 1945–1960

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svéhlavá periferie - Každodennost diktatury KSČ na příkladu Šumperska a Zábřežska v letech 1945–1960 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svéhlavá periferie - Každodennost diktatury KSČ na příkladu Šumperska a Zábřežska v letech 1945–1960 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svéhlavá periferie - Každodennost diktatury KSČ na příkladu Šumperska a Zábřežska v letech 1945–1960 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
197 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Svéhlavá periferie - Každodennost diktatury KSČ na příkladu Šumperska a Zábřežska v letech 1945–1960 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přispívá k hlubšímu poznání procesu utváření nové společnosti v pohraničí českých zemí na příkladu Zábřežska a Šumperska v letech 1945 až 1960. Zaměřuje se na strukturální aspekty demografického vývoje po druhé světové válce a proměny komunistické diktatury, včetně její hluboké krize v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svéhlavá periferie - Každodennost diktatury KSČ na příkladu Šumperska a Zábřežska v letech 1945–1960 je 192 Kč

Výběr knih autora Jaromír Mrňka

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Mrňka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro studium totalitních režimů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.