Lindbergh – Dobrodružství létajícího myšáka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lindbergh – Dobrodružství létajícího myšáka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lindbergh – Dobrodružství létajícího myšáka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lindbergh – Dobrodružství létajícího myšáka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Myšák jako průkopník letectví! Lindbergh – Dobrodružství létajícího myšáka je nádherně ilustrovaný příběh o malém myšákovi, který se musí dostat za svými přáteli do Ameriky. Dobrodružství, které je inspirované sestrojením letounu a přeletu Atlantiku Charlesem Lindbergem v roce 1927, popisuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lindbergh – Dobrodružství létajícího myšáka je 336 Kč

Výběr knih autora Kuhlmann Torben

Zobrazit všechny knihy autora Kuhlmann Torben
Výběr knih vydavatele Dynastie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dynastie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.