Leaving Time

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Leaving Time koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Leaving Time koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Leaving Time koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Number One bestselling author Jodi Picoult returns with her compulsive new novel - about the lengths we go to for those who have left us behind; about the staying power of love; and about how three broken souls might have just the right pieces to mend each other.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Leaving Time je 288 Kč

Výběr knih autora Jodi Picoult

Zobrazit všechny knihy autora Jodi Picoult
Výběr knih vydavatele Dynastie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dynastie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.