Listen and Play

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Listen and Play aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
3-86 Učebnice je doplněna pracovními sešity, ve kterých prostřednictvím černé kočičky v čarodějnických úkolech žáci postupně odkryjí psanou podobu osvojovaných slov z tajemných světů, do kterých spolu s ní v průběhu školního roku nahlédnou. Na konci pracovního sešitu jsou vloženy instrukce ke…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora pracovní sešit 2. díl (Defekt), With magicians!
Výběr knih vydavatele Nová škola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.