Listen and Speak With Friends! 2. díl pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Listen and Speak With Friends! 2. díl pracovní sešit aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Listen and Speak - With Friends!, 2. díl (pracovní sešit), nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
5-86 Pracovní sešity jsou dvoubarevné, cvičení v pracovních sešitech obsahují odkazy na cvičení v učebnici. Učivo každé lekce je shrnuto na opakovacích stranách v závěru lekce. K zopakování učila lze využít i opakovací strany v závěru pracovních sešitů. První díl obsahuje závěrečné opakování…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Věra Štiková

Zobrazit všechny knihy autora Věra Štiková
Výběr knih vydavatele NNS

Zobrazit všechny knihy vydavatele NNS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.