Literacy Practices in Sports and Coaching

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 687 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Literacy Practices in Sports and Coaching koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 687 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This book addresses the ways in which literacy skills, including both reading and writing instruction, are introduced, reinforced, reviewed, and refined in a sports or physical education setting.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Rebecca G. Harper

Zobrazit všechny knihy autora Rebecca G. Harper
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.