Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedná se o výbor z téměř dvou stovek rozhovorů, kterébyly v posledních dvaceti letech publikovány v časopisuHost. Pětatřicet nejzajímavějších dialogů se spisovateli,literárními kritiky, umělci a vědci odhaluje nejenživotní a tvůrčí osudy těchto osobností, jejich názorya postoje, ale fakticky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Literatura v čase lovců (rozhovory se spisovateli 1995 - 2014) je 249 Kč

Výběr knih autora Balaštík Miroslav

Zobrazit všechny knihy autora Balaštík Miroslav
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.