Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
O dětství, kde se vzpomínalo na první republiku a večeřelo přesně v šest. O tom, kdy člověk dospěje a za jakou cenu. O zakázaném studentském časopise a univerzitě povrchní i podzemní. O tom, proč na komunismu a normalizaci není vůbec nic dobrého, ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Profesor na frontové linii. Rozhovor Miroslava Balaštíka je 231 Kč

Výběr knih autorů Petr Fiala , Balaštík Miroslav

Zobrazit všechny knihy autora Petr Fiala, Balaštík Miroslav
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.