Little Children's Spot the Difference Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Children's Spot the Difference Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little Children's Spot the Difference Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This spot-the-difference book will engage little ones for hours as they pore over the puzzles on every page. Delightful illustrations include all kinds of characters, such as pink poodles, ice-skating flamingos, and even astronaut koalas. The differences to spot are both simple and surprising,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little Children's Spot the Difference Book je 136 Kč

Výběr knih autora Mary Cartwright

Zobrazit všechny knihy autora Mary Cartwright
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.