Little Kids First Big Book of Why

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Kids First Big Book of Why koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Linking to a popular feature in the super successful National Geographic Little Kids magazine, this book brings the browsable fun of the bestselling National Geographic Kids Almanac to a new audience: pre-schoolers! Using an interactive question-and-answer format and content grounded in a child…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little Kids First Big Book of Why je 242 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Shields Amy, National Geographic Kids
Výběr knih vydavatele National Geographic Kids

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Geographic Kids
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.