Little Rabbit's Big Surprise

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Rabbit's Big Surprise koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little Rabbit's Big Surprise koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Little Rabbit is bored – everyone else is too busy to play. Her grandfather, Big Rabbit, suggests she helps him out for the day – he has lots of jobs to do. Little Rabbit is unsure what her grandfather does, but together they visit their woodland neighbours, and Little Rabbit realizes that…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little Rabbit's Big Surprise je 163 Kč

Výběr knih autora Swapna Haddow

Zobrazit všechny knihy autora Swapna Haddow
Výběr knih vydavatele Little Tiger Press Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Tiger Press Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.