Little Wipe-Clean Word Book Outdoors

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Wipe-Clean Word Book Outdoors koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Krátký popis
With over 120 nature and outdoor words to trace, this book is a perfect way for young children to improve their language and writing skills. Each word has an accompanying image and themes include by the river and on the farm, while the wipe-clean pages provide endless practice. Includes links…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little Wipe-Clean Word Book Outdoors je 145 Kč

Výběr knih autora Felicity Brooks

Zobrazit všechny knihy autora Felicity Brooks
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.