Lobo: Dědička

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lobo: Dědička koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lobo: Dědička koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Lobo: Dědička koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pamatujete si Darlen? Tu servírku z baru u Ala, oblíbený objekt Lobových oplzlostí? Tak ta se stala dědičkou neuvěřitelného bohatství. Bohužel to bohatství patří zločineckému syndikátu a ostatní gangy se s tím nehodlají jen tak smířit. Naštěstí má Darlen svého ochránce. Ano, hádáte správně.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lobo: Dědička je 292 Kč

Výběr knih autora Alan Grant

Zobrazit všechny knihy autora Alan Grant
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.