Loki: A Bad God's Guide to Ruling the World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Loki: A Bad God's Guide to Ruling the World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loki: A Bad God's Guide to Ruling the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Loki: A Bad God's Guide to Ruling the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Loki: A Bad God's Guide to Ruling the World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Loki's third doodle-packed diary in the number one best-selling series. When Heimdall and Hyrrokkin abandon their "children" to go on holiday, Odin sends Baldur - Thor's half brother and god of making Loki look bad - to babysit. As Baldur and Thor bond, Loki's attempts to prove he's good start…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Loki: A Bad God's Guide to Ruling the World je 230 Kč

Výběr knih autora Louie Stowell

Zobrazit všechny knihy autora Louie Stowell
Výběr knih vydavatele Walter Foster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walter Foster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.