Príručka slušného správania pre nespratných bohov (1. diel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Príručka slušného správania pre nespratných bohov (1. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Príručka slušného správania pre nespratných bohov (1. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Príručka slušného správania pre nespratných bohov (1. diel) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Príručka slušného správania pre nespratných bohov (1. diel) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Príručka slušného správania pre nespratných bohov (1. diel), Autoři : Louie Stowell, Rok vydání : 2023, Název v originále : A Bad God's Guide to Being Good (Loki 1)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Príručka slušného správania pre nespratných bohov (1. diel) je 310 Kč

Výběr knih autorů Louie Stowell , Rok vydání : 2023

Zobrazit všechny knihy autora Louie Stowell, Rok vydání : 2023
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.