Loki: A Bad God's Guide to Being Good

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Loki: A Bad God's Guide to Being Good koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Loki: A Bad God's Guide to Being Good koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Loki: A Bad God's Guide to Being Good koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Loki: A Bad God's Guide to Being Good koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Wry, witty and very funny diary-style story packed with doodles and comic strips about the frustration trickster god Loki feels at having to live trapped in the body of a weedy eleven-year-old boy.After one trick too many, Loki is banished to live on Earth as a "normal" school boy. Forbidden…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Loki: A Bad God's Guide to Being Good je 235 Kč

Výběr knih autora Louie Stowell

Zobrazit všechny knihy autora Louie Stowell
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.