London that was Rome

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 875 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

London that was Rome koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
875 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
First published in 1971 The London that was Rome is both a detective story and a tale of buried treasure. With ''New Archaeology'' the author has not only recovered the street plan of Roman London, but also replaced the buildings-temples, barracks, banks, treasuries and so on '- which lined…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Michael Harrison

Zobrazit všechny knihy autora Michael Harrison
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.