Lonely Planet Miami a the Keys

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Miami a the Keys koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely Planet's Miami a the Keys is your passport to the most relevant, up-to-date advice on what to see and skip, and what discoveries await you. View art deco masterpieces, spy alligators in the Everglades, and marvel at the blue Florida Keys; all with your trusted travel companion. Get to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Miami a the Keys je 375 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet, Louis St Regis, Anthony Ham, Adam Karlin
Výběr knih vydavatele Lonely Planet Global Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet Global Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.