Lonely Planet New Zealand's South Island

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet New Zealand's South Island koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lonely Planet New Zealand's South Island koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet New Zealand's South Island koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet New Zealand's South Island koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely PlanetÂ’s New ZealandÂ’s South Island is your passport to the most up-to-date advice on what to see and skip, and what hidden discoveries await you. Hike the Fox Glacier, visit glorious national parks or pick an adventure in Queenstown; all with your trusted travel companion. Get to the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet New Zealand's South Island je 396 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Brett Atkinson, Peter Dragicevich, Monique Perrin, Tasmin Waby
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.