Long Way Down (The Graphic Novel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Long Way Down (The Graphic Novel) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Long Way Down (The Graphic Novel) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Long Way Down (The Graphic Novel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
The award-winning, bestselling verse novel is now a stunning graphic novel with illustrations by Danica Novgorodoff.SHORTLISTED for the CILIP Carnegie MedalWINNER of the Yoto Kate Greenaway Medal and UKLA''A masterpiece from beginning to end.'' Angie Thomas, author of The Hate U GiveAND THEN…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Long Way Down (The Graphic Novel) je 342 Kč

Výběr knih autora Jason Reynolds

Zobrazit všechny knihy autora Jason Reynolds
Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.