Twenty-Four Seconds From Now

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Twenty-Four Seconds From Now koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Twenty-Four Seconds From Now koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Twenty-Four Seconds From Now koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A tender teen love story from the Carnegie-winning author of Look Both Ways.‘Jason Reynolds has done it again!’ Judy BlumeSeventeen-year-old Neon is about to have sex with his girlfriend, Aria, for the first time. In 24 seconds to be precise. He''s hiding in the bathroom, nervous, wanting to do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Twenty-Four Seconds From Now je 243 Kč

Výběr knih autora Jason Reynolds

Zobrazit všechny knihy autora Jason Reynolds
Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.