Look inside a Coral Reef

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Look inside a Coral Reef koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Look inside a Coral Reef koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Look inside a Coral Reef koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Look inside a Coral Reef koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Usborne.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Look inside a Coral Reef je 273 Kč

Výběr knih autora Minna Lacey

Zobrazit všechny knihy autora Minna Lacey
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.