Les - Podívej se pod obrázek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Les - Podívej se pod obrázek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Les - Podívej se pod obrázek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les - Podívej se pod obrázek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les - Podívej se pod obrázek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les - Podívej se pod obrázek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Les - Podívej se pod obrázek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Les je úžasné místo, které je domovem pro mnoho zvířat a rostlin. Nahlédni a objevuj, kdo se to schovává v klenbě větví a listí, pozoruj, jak mrtvý strom padá v tichém zákoutí lesa, a sleduj neustálý pohyb a život jak na zemi, tak ve vzduchu. Dozvíš se, co se děje pod kameny, kdo se to plíží…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Les - Podívej se pod obrázek je 276 Kč

Výběr knih autora Minna Lacey

Zobrazit všechny knihy autora Minna Lacey
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.