Lost and Found

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lost and Found koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lost and Found koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lost and Found koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lost and Found koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Lost and Found - Jeffers Oliver. See the boy and the penguin dramatically spring to life in this fantastic pop-up edition of the award-winning, best-selling picture book Lost and Found, by the internationally renowned author/illustrator Oliver Jeffers. There once was a boy...and one…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lost and Found je 244 Kč

Výběr knih autora Oliver Jeffers

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Jeffers
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.