This Moose Belongs to Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

This Moose Belongs to Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

This Moose Belongs to Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
This Moose Belongs to Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: This Moose Belongs to Me - Jeffers Oliver. WINNER of the Irish Book Awards Children's Book of the Year 2012 and the Honour Award for Illustration from Childrens' Books Ireland, 2013. An exquisite new book, featuring a boy and his moose, from internationally bestselling, multi-prize…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy This Moose Belongs to Me je 242 Kč

Výběr knih autora Oliver Jeffers

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Jeffers
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.