Love Frankie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Love Frankie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Love Frankie koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Love Frankie koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Love Frankie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Love Frankie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem

Krátký popis
Her mum is seriously ill with MS and Frankie can feel herself growing up quickly, no thanks to Sally and her gang of bullies at school. When Sally turns out to be not-so-mean after all, they strike up a friendship and are suddenly spending all of their time together.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Love Frankie je 210 Kč

Výběr knih autora Jacqueline Wilson

Zobrazit všechny knihy autora Jacqueline Wilson
Výběr knih vydavatele Corgi Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Corgi Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.