Simon vs. the Homo Sapiens Agenda. Film Tie-In

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Simon vs. the Homo Sapiens Agenda. Film Tie-In koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Simon vs. the Homo Sapiens Agenda. Film Tie-In koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Simon vs. the Homo Sapiens Agenda. Film Tie-In koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Simon vs. the Homo Sapiens Agenda. Film Tie-In, Autoři : Becky Albertalli, Rok vydání : 2018,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Simon vs. the Homo Sapiens Agenda. Film Tie-In je 235 Kč

Výběr knih autora Becky Albertalli

Zobrazit všechny knihy autora Becky Albertalli
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.