Lovec králíků, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovec králíků, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec králíků, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lovec králíků, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec králíků, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Šestý díl série o komisaři Joonu Linnovi.Mistr thrilleru Lars Kepler je zpět s novým knižním trhákem o komisaři Joonovi LinnoviJoona Linna je už dva roky ve vězení s vysokou ostrahou. A teď ho odvezli na tajnou schůzku. Po vraždě jednoho ze švédských ministrů totiž policie potřebuje, aby jí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovec králíků, 1. vydání je 301 Kč

Výběr knih autora Lars Kepler

Zobrazit všechny knihy autora Lars Kepler
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.