Lovec zabiják

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovec zabiják koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec zabiják koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec zabiják koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lovec zabiják koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Lovec zabiják koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec zabiják koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Lovec zabiják - Ryan Chris;neuveden. Po bombovém útoku sebevražedného atentátníka v centrálním Londýně naverbují hrdinu od SAS Dannyho Blacka do odvetného vražedného komanda, řízeného spojenými silami MI5, MI6 a CIA, které dostane za úkol vypátrat a zlikvidovat teroristické buňky,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovec zabiják je 176 Kč

Výběr knih autora Chris Ryan

Zobrazit všechny knihy autora Chris Ryan
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.