Lucemburkové - Rozděl a panuj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucemburkové - Rozděl a panuj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucemburkové - Rozděl a panuj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucemburkové - Rozděl a panuj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucemburkové - Rozděl a panuj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem

Lucemburkové - Rozděl a panuj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Historická sága Rozděl a panuj uzavírá novou řadu lucemburských románů Ludmily Vaňkové. Po Janu Lucemburském (Království na prodej, Roky před úsvitem) a Karlu IV. (Cval rytířských koní, Orel a lev, Pán světa) následuje šestá kniha Rozděl a panuj, věnovaná třetí generaci mladých Lucemburků (1378…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucemburkové - Rozděl a panuj je 387 Kč

Výběr knih autora Ludmila Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Ludmila Vaňková
Výběr knih vydavatele Šulc a Švarc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šulc a Švarc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.