Cval rytířských koní: Otec a synové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cval rytířských koní: Otec a synové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
První díl šestidílné románové ságy o Karlu IV. a jeho době. Mladý kralevic Karel po rytířských dobrodružstvích v severní Itálii a Korutanech přichází na prosbu českých pánů do Čech a v jeho životě nastává rozhodující obrat. S láskou přilnul k rodné zemi, ve které se jeho otec Jan Lucemburský…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cval rytířských koní: Otec a synové je 279 Kč

Výběr knih autora Ludmila Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Ludmila Vaňková
Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.