Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 368 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
498 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtý díl románové fresky začíná návratem Karla jako korunovaného římského císaře z Itálie domů. Je pánem podstatné části křesťanského světa a zasahuje do záležitostí církve i jiných panovníků. Dokáže urovnat vleklé spory, jiné ale svou politikou vyvolává. To samozřejmě znamená politické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378) je 414 Kč

Výběr knih autora Vlastimil Vondruška

Zobrazit všechny knihy autora Vlastimil Vondruška
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.