Lucie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato unikátní fotokniha Lucie přináší čtenářům řadu jedinečných snímků kapely, z nichž mnohé z nich se nikdy nedostaly na veřejnost – na internetu je zaručeně nenaleznete. Fanoušci mají možnost nahlédnout do zákulisí koncertů i nahrávacích studií, seznámí se s počátky kapely a připomenou si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucie je 240 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michal Dvořák, David Koller, Chovanec Petr, Kodym Robert
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.