Pět ocásků v Harrachově

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pět ocásků v Harrachově koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pět ocásků v Harrachově - Dvořák Michal. Co se stane, když na zimní dovolenou do Harrachova vyrazí myší rodinka? Bude veselo. Rozpustilá parta řádí v Krkonoších na lyžích i sáňkách, opomenout nesmí výlet k zamrzlé Mumlavě či mamutímu skokanskému můstku a dojde i na pár boulí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pět ocásků v Harrachově je 89 Kč

Výběr knih autora Michal Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Michal Dvořák
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Bor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Bor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.