Lucifer 4: Božská komedie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 527 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucifer 4: Božská komedie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
527 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucifer 4: Božská komedie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Není skladem

Lucifer 4: Božská komedie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
483 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lucifer, bývalý oblíbenec Nebe a vysloužilý vládce Pekla, nebyl nikdy příliš nakloněn kompromisům. A to se ani teď, když si vytvořil vlastní vesmír, příliš nezměnilo. Ve chvíli, kdy konečně mohl hodit veškerá omezení Božího jsoucna za hlavu, se Jitřní kníže ocitl v pozici, která mu není tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucifer 4: Božská komedie je 472 Kč

Výběr knih autora Mike Carey

Zobrazit všechny knihy autora Mike Carey
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.