Lušti a spojuj - Zajímavosti ze světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 63 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lušti a spojuj - Zajímavosti ze světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
63 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lušti a spojuj - Zajímavosti ze světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
64 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lušti a spojuj - Zajímavosti ze světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)
a 1 další varianta  
Lušti a spojuj - Zajímavosti ze světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Lušti a spojuj - Zajímavosti ze světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jaké tajemství skrývá koala? Jak velká jsou křídla orla bělohlavého? Které zvíře se nazývá hyena severu? Odpovědi najdeš v této zábavné knize plné rébusů a spojovaček! Luštěním si procvičíš logiku, soustředění a představivost. Skvělá zábava na cesty i volné chvíle. Pro malé objevitele od 7 let!…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lušti a spojuj - Zajímavosti ze světa je 63 Kč

Výběr knih autora Eva Rémišová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Rémišová
Výběr knih vydavatele PIEROT s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PIEROT s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.