M&m

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

M&m koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
M&m koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: M&m - Kratochvíl Matej;Kratochvílová Anna. Koľko hodín je na severnom póle? Cítia bábätká v bruchu chuť? Prečo je sneh biely, keď je voda priesvitná? Čo je to neznámo? V tejto knižke odpovede na spomínané otázky nenájdete. Ako aj mnohé ďalšie zostávajú z rôznych dôvodov…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy M&m je 258 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.