Má první čísla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 55 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Má první čísla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
55 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Má první čísla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pojď se seznámit v této milé knížce se základními čísly. Jednoduché úlohy zaměřené a uzpůsobené pro malé děti pomohou s poznáváním čísel jedna, dvě a tři. Nalepování samolepek a obrázky k dokreslení a vybarvení procvičí rozvoj jemné motoriky a základní koordinaci rukou a očí. Milé ilustrace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Má první čísla je 58 Kč

Výběr knih autora Chytré dítě

Zobrazit všechny knihy autora Chytré dítě
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.