V obchodě - Učím se nová slova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 62 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V obchodě - Učím se nová slova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Děti se rychleji rozmluví, když jsou vystavovány slovům ze známého prostředí. Objevujte společně známá i zcela nová slovíčka na různých místech - třeba v obchodě na nákupech, jako v tomto sešitu. Říkejte si s dítětem nová slůvka nahlas, opakujte je a propojte rozvoj slovní zásoby také s jemnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V obchodě - Učím se nová slova je 62 Kč

Výběr knih autora Chytré dítě

Zobrazit všechny knihy autora Chytré dítě
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.