Macmillan Readers Upper-Intermediate: L. A. Movie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Macmillan Readers Upper-Intermediate: L. A. Movie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Macmillan Readers Upper-Intermediate: L. A. Movie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Carefully controlled information, structure and vocabularyGlossary at the back of the book explains some of the difficult words and phrasesThe book has around 2200 basic words for Upper-level studentsPoints for Understanding sectionFree resources including worksheets, tests and author data…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Macmillan Readers Upper-Intermediate: L. A. Movie je 172 Kč

Výběr knih autora Philip Prowse

Zobrazit všechny knihy autora Philip Prowse
Výběr knih vydavatele Macmillan Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.