Macmillan Readers Intermediate: The Woman Who Disappeared

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 162 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Macmillan Readers Intermediate: The Woman Who Disappeared koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A carefully graded series of retold versions of popular classic and contemporary titles and specially written stories continue to grow and there are now over 170 titles in the series. Most titles are available with Audio CDs and most include accompanying exercises and glossaries.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Macmillan Readers Intermediate: The Woman Who Disappeared je 162 Kč

Výběr knih autora Philip Prowse

Zobrazit všechny knihy autora Philip Prowse
Výběr knih vydavatele MacMillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele MacMillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.