Madagascar Low Intermediate Book with Online Access

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Madagascar Low Intermediate Book with Online Access koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Madagascar Low Intermediate Book with Online Access koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Není skladem

Krátký popis
Madagascar has unique wildlife, beautiful forests, and a booming tourism industry. Come explore this fascinating island! Use the unique code inside the book to access the online reader, complete with videos and interactive exercises. Word count: 1796. Lexile Reading Level: 740L

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Madagascar Low Intermediate Book with Online Access je 251 Kč

Výběr knih autora Kocienda Genevieve

Zobrazit všechny knihy autora Kocienda Genevieve
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.