Malá červená kniha o běhání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malá červená kniha o běhání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá červená kniha o běhání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Malá červená kniha o běhání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá červená kniha o běhání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá červená kniha o běhání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Scott Douglas nabízí zkušenosti, které získal v průběhu třech desetiletí běhání, dvou desetiletí práce sportovního novináře, a na setkáních s nejvýznamnějšími běžci a trenéry z celého světa. Jeho 250 tipů je druhou nejlepší věcí po získání osobního trenéra. Douglas radí, jak zvýšit vaše denní,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malá červená kniha o běhání je 214 Kč

Výběr knih autora Douglas Scott

Zobrazit všechny knihy autora Douglas Scott
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.