Cez kosti mŕtvych pluh svoj veď

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cez kosti mŕtvych pluh svoj veď koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cez kosti mŕtvych pluh svoj veď koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Detektívny príbeh o tom, kto zabíja miestnych poľovníkov a pytliakov v poľskom mestečku. Alebo rozprava o právach zvierat. Alebo ekologický thriller s feministickým pozadím. Alebo všetko v jednom – tak by sa dal charakterizovať román Cez kosti mŕtvych pluh svoj veď, ktorý je zábavnou a dojemnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cez kosti mŕtvych pluh svoj veď je 272 Kč

Výběr knih autora Olga Tokarczuk

Zobrazit všechny knihy autora Olga Tokarczuk
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.