Malá škola pro předškoláky - počítání do 10

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 48 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malá škola pro předškoláky - počítání do 10 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malá škola pro předškoláky - počítání do 10 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Titul z ediční řady Malá škola pro předškoláky je určený k předškolní výchově dětí. Jednotlivé úkoly v těchto publikacích procvičují jemnou motoriku dítěte a upevňují jeho dovednosti potřebné při vstupu do 1. třídy základní školy. Děti si především umocňují základy počítání do 10. Titul je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malá škola pro předškoláky - počítání do 10 je 48 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.