Maľované čítanie Najznámejšie rozprávky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maľované čítanie Najznámejšie rozprávky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Maľované čítanie Najznámejšie rozprávky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maľované čítanie Najznámejšie rozprávky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Maľované čítanie Najznámejšie rozprávky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maľované čítanie Najznámejšie rozprávky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Začítajte sa so svojimi deťmi do klasických rozprávok od Popolušky, cez Otesančeka až po Snehulienku. Všetky rozprávky v sebe spájajú krásne príbehy s ilustráciami Adolfa Dudka, ktoré nahrádzajú slovíčka v texte. Deti si tak hravo precvičia slovnú zásobu a aktívne sa zapoja do čítania. Vstúpte…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maľované čítanie Najznámejšie rozprávky je 251 Kč

Výběr knih autora Adolf Dudek

Zobrazit všechny knihy autora Adolf Dudek
Výběr knih vydavatele BOOKMEDIA s. r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele BOOKMEDIA s. r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.