Malované čtení: Nejznámější pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malované čtení: Nejznámější pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malované čtení: Nejznámější pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malované čtení: Nejznámější pohádky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malované čtení: Nejznámější pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malované čtení: Nejznámější pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Malované čtení: Nejznámější pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malované čtení: Nejznámější pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
129 Kč
Není skladem

Krátký popis
Začtěte se se svými dětmi do klasických pohádek od Popelky, přes Otesánka až po Sněhurku. Všechny pohádky v sobě pojí krásné příběhy s ilustracemi Adolfa Dudka, které nahrazují slovíčka v textu. Děti si tak hravě procvičí slovní zásobu a aktivně se zapojí do čtení. Vstupte s námi do čarovného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malované čtení: Nejznámější pohádky je 122 Kč

Výběr knih autora Adolf Dudek

Zobrazit všechny knihy autora Adolf Dudek
Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.