Malý špalíček výletů - Ústecký kraj. Autem po Čechách, Moravě a Slezsku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malý špalíček výletů - Ústecký kraj. Autem po Čechách, Moravě a Slezsku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malý špalíček výletů - Ústecký kraj. Autem po Čechách, Moravě a Slezsku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malý špalíček výletů - Ústecký kraj. Autem po Čechách, Moravě a Slezsku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Na úspěšné „velké“ Špalíčky výletů navazuje nová edice „malých“ Špalíčků po jednotlivých krajích.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malý špalíček výletů - Ústecký kraj. Autem po Čechách, Moravě a Slezsku je 163 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Soukup, Petr Ludvík, Peter David
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.