Staročeský pitaval, aneb výlety po stopách zlých činů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Staročeský pitaval, aneb výlety po stopách zlých činů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staročeský pitaval, aneb výlety po stopách zlých činů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staročeský pitaval, aneb výlety po stopách zlých činů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staročeský pitaval, aneb výlety po stopách zlých činů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Staročeský pitaval, aneb výlety po stopách zlých činů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Staročeský pitaval obsahuje 40 příběhů, věnovaných "zlým činům", slavným lapkům (Grasel), šarlatánům (Kelly), mordům či jiným tragickým událostem (střety pytláků s hajnými), někdy i střetům úsměvným (Kozí vojna v Chudenicích). Publikace se věnuje jak příběhům, tak osudovým místům, nabízí výlety…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Staročeský pitaval, aneb výlety po stopách zlých činů je 147 Kč

Výběr knih autorů Vladimír Soukup , Peter David

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Soukup, Peter David
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.