Man-Eating Sofa: An Adventure with Autism and Social Communication Difficulties

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 437 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Man-Eating Sofa: An Adventure with Autism and Social Communication Difficulties koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
437 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This entertaining story, suitable for readers aged 8-14, explores some of the challenges faced by pupils with social communication and interaction difficulties in mainstream schools. It highlights the stress and anxiety that they may feel and identifies strategies that can be used to support…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Plum Hutton

Zobrazit všechny knihy autora Plum Hutton
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.